Po długiej przerwie Tilda w stylu pin-up

Po długiej przerwie postanowiłam wrócić do pisania bloga i prezentacji swoich prac. Dużo się przez ten czas wydarzyło i szkoda na to słów. Do powrotu zainspirował mnie przemiła wiadomość, którą dostałam kilka dni temu…

A więc powrót. Powracam Tildą w stylu pin-up. Tildami zainteresowałam sie niedawno, ale chyba można powiedzieć, że wsiąkłam. Zainteresowała mnie nimi Olga z https://lalabaj.wordpress.com/. Zauroczyły mnie po prostu swoją urodą i stylem. Ostatnio w wolnych chwilach oglądam na Pintereście różne ich stylizacje. Prezentuję więc moją pierwszą lalkę typu Tilda wg własnego pomysłu na podstawie szablonu z Internetu. Sesja zdjęciowa pozostawia wiele do życzenia, ale następnym razem się poprawię 🙂

pin-up

Skomentuj

