Minimalistyczny bieżnik

Ostatnio dużo ćwiczę pikowanie z wolnej ręki (free motion quilting – FMQ). Kilka moich najbliższych projektów kręci się właśnie wokół tego. Mam dużo pomysłów do realizacji i tak mało czasu 😦 muszę wybierać, a to nie jest łatwe. W ramach ćwiczeń uszyłam ostatnio taki minimalistyczny bieżnik/serwetę na stół. Wiatraczki i gładkie bloki pikowane w pióra. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. I pomyśleć, że rok temu marzyłam o pikowaniu piór – żeby wychodziły mi takie jak chcę. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc teraz moje marzenia w tej kwestii się poszerzyły o kolejne wzory i projekty do realizacji 😀

Przód

IMG_9125

Tył

IMG_9128

Skomentuj

