Moja pierwsza lalylala – apetycznie truskawkowa ERNA

W tej lali zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Są to wzory Lydii Tresselt (więcej na stronie www.lalylala.com). Podobają mi się wszystkie, ale chyba najbardziej właśnie te owocowe modyfikacje, czyli BERT (jeżyna) i ERNA (truskawka). Postanowiłam zrobić je dla dziewczynek. Oto i ERNA, BERT się właśnie robi.

IMG_9086

Jest to moja pierwsza maskotka robiona na szydełku w ogóle i bałam się, że nie dam rady. Na szczęście okazało się to bardzo proste 🙂

2 uwagi do wpisu “Moja pierwsza lalylala – apetycznie truskawkowa ERNA

  1. Pingback: Jeżynka – siostra Truskawki | CAFE ATELIER

Skomentuj

