Tea time in blue – makatka

Wbrew temu, na co wskazuje tytuł post będzie po polsku. Na urodziny mojej siostry (w marcu) planowałam uszyć makatkę z fioletowym motylem. Właściwa makatka powstała (w miarę w terminie), ale zanim to nastąpiło przygotowałam tło i ramkę (tak wiem, zupełnie na odwrót), którą chciałam wtedy wykorzystać, ale jak już powstała to kojarzyła mi się tylko z jednym. Z porcelaną. Moja mama uwielbia wszelkiego rodzaju „skorupy”, więc napatrzyłam się w życiu sporo i ta ramka w połączeniu z białym tłem tylko do takiej porcelanowej makatki mi pasowała. Tło czekało i czekało na swój dzień, który nadszedł całkiem niedawno, więc oto prezentuję Czas na herbatkę w błękicie (po angielsku jakoś tak lepiej brzmi :D).

IMG_9080

Makatka ma wymiary 50×50 cm. Posiada tunel na listewkę do powieszenia na ścianie. Tło pikowane z wolnej ręki

Skomentuj

