Aplikowane bloki do narzuty szytej wspólnie z Silesian Quilt

Troszkę mi to zajęło, ale koncepcja była już dawno. Małgosia zaproponowała, aby ostatnich 6 bloków narzuty było aplikowanych. Przygotowała wzory marynistyczne dla tego projektu, ale do mojego zestawu kolorystycznego ten motyw nie bardzo pasował. Myślałam więc intensywnie nad tym, co by pasowało. Myślałam, myślałam i wymyśliła. Ponieważ narzuta ma przykrywać nasze „małżeńskie łoże” chciałam, aby była bardzo spersonalizowana, taka nasza. Postanowiłam więc naszyć na bloki nasze inicjały…a właściwie pierwsze litery imion – K(arolina), S(ebastian), T(osia), M(aja), M(ikołaj). Do literek dodałam jeszcze drobne detale, dzięki którym widać, kto tu jest facetem, a kto kobietą 😀

IMG_9017

IMG_9016 IMG_9018

IMG_9019

IMG_9015

Nad ostatnim blokiem myślałam troszkę dłużej – chciałam, żeby to było coś, co łączy nas wszystkich i tak powstał nasz wymarzony (bo dopiero w planach) dom z ogródkiem. Dom raczej symboliczny, ale idea chyba jasna.

IMG_9020

2 uwagi do wpisu “Aplikowane bloki do narzuty szytej wspólnie z Silesian Quilt

  1. Fantastyczny pomysł! I teraz to już naprawdę jestem niecierpliwa zobaczyć całość 🙂 Czekam więc na dalsze wieści i niezmiennie podziwiam za trud jaki wkładasz w to co robisz.

    Lubię to

  2. Pingback: Letnia soczysta narzuta | CAFE ATELIER

Skomentuj

