Blogger’s quilt festival – Anioł/Angel

Zachęcona komentarzami na facebookowej grupie Patchwork po Polsku postanowiłam też zaprezentować swoją ostatnią pracę na wiosennym Blogger’s Quilt Festival. Jestem początkująca, ale szycie art quiltów sprawia mi ogromną przyjemność i ten z pewnością nie jest ostatnim.

Encouraged by comments on facebook group Patchwork po Polsku I’ve decided to present my last piece on springs Blogger’s Quilt Festival. I’m beginner but I really enjoy sewing art quilts so this one for sure isn’t the last.

spring-2015-BQF-Button

Zainspirowałam się figurką anioła, którą moja siostra dostała na Gwiazdkę – urzekły mnie jego motyle skrzydła i takie naturalne, neutralne kolory skontrastowane z intensywnym niebieskim.

I was inspired by figure of angel which my sis got on Christmas – I was delighted by it’s butterfly wings and neutral colours contrasted with bright blue.

IMG_9007

2 uwagi do wpisu “Blogger’s quilt festival – Anioł/Angel

Skomentuj

