13 i 14 blok z Silesian Quilt

Bloki leżą uszyte już jakiś czas, niestety z robieniem zdjęć jest u mnie gorzej. Albo nie mam czasu, albo światła, albo nie mogę się zmobilizować. Majowy weekend i jego tegoroczna pogoda sprzyjają nadrabianiu zaległości w pracach domowych i innych tego typu zajęciach – mogę więc pokazać moje bloki światu 😀

IMG_8704 IMG_8705

Instrukcję szycia można znaleźć u Małgosi na you tubie tu i tu

To już ostatnie bloki tej narzuty szyte z HST. Pozostałych 6 będzie aplikowanych. Małgosia szyła swoją narzutę w marynistycznych kolorach, więc i motywy marynistyczne do niej pasują. Dłuższy czas zastanawiałam się, co ja chciałabym mieć u siebie i już mam plan – ale o tym napiszę, jak już je uszyję…

4 uwagi do wpisu “13 i 14 blok z Silesian Quilt

  1. Uszyj, i napisz koniecznie i pochwal się oczywiście, bo ja teraz ( przy Tobie 😉 ) zrobiłam się baaardzo niecierpliwa i teraz to będę wyglądać codziennie Twojej narzuty! Bloki wyszły oczywiście koncertowo!

    Lubię to

  2. Pingback: Letnia soczysta narzuta | CAFE ATELIER

Skomentuj

