Niedzielne warsztaty

Ostatnią niedzielę spędziłam w sposób, o którym marzyłam od dawna – na szyciu cały dzień 😀 Miałam przyjemność brać udział w warsztatach z Bożeną Wojtaszek – autorką bloga The Textile Cuisine. Prace Bożeny poznałam w styczniu, siedząc z moim maleństwem w domu po porodzie – dałam sobie wtedy wolne od maszyny na jakiś czas, a że maluszek sporo płakał i trzeba go było bujać – czytałam i podziwiałam. Od tej pory jestem jej fanką 🙂 Nic więc dziwnego, że gdy tylko zauważyłam, że w Szkole Patchworku są organizowane warsztaty z Bożeną, od razu się zapisałam.

Tematem warsztatów była „Anatomia drzewa szycia”. Każda uczestniczka „sadziła” swoje drzewo. Oczywiście ja nie wyrobiłam się ze swoim drzewem podczas 6-godzinnych warsztatów, bo dopadła mnie jakaś „niemoc twórcza”, ale pracę domową pilnie odrobi łam i oto i moja praca:

IMG_8741

Zajęcia były bardzo inspirujące. Bożena pokazała mnóstwo swoich prac i myślę, że to drzewo nie jest moim ostatnim. Mam już pomysły na kolejne.

Jedna uwaga do wpisu “Niedzielne warsztaty

Skomentuj

