Mój wkład w zabawę HEARTMADE

Jakiś czas temu pisałam o prezentach jakie otrzymałam w ramach akcji HEARTMADE. Tym razem chcę Wam pokazać co ja uszyłam i wysłałam do Justyny z bloga Timi & Fifi. Oto bieżnik z bloków, które zostały mi po szyciu narzuty. Bloki były gotowe, wymagały jedynie połączenia i pikowania. Ramkę wypikowałam w kamienie, a każdy blok w innym stylu – wszystko z wolnej ręki.

IMG_8632   IMG_8634

IMG_8635IMG_8636

IMG_8637

2 uwagi do wpisu “Mój wkład w zabawę HEARTMADE

Skomentuj

