HEARTMADE…podaj dalej

Zaraz po świętach otrzymałam uroczy prezent…Ale zacznę od początku – postanowiłam wziąć udział w zabawie HEARTMADE…podaj dalej. Akcja pozwala dzielić się swoim rękodziełem z innymi, no i oczywiście otrzymywać prezenty 🙂 Więcej na ten temat można poczytać klikając w baner akcji

baner

Teraz o samym prezencie od Puella Eximia. Iza musiała wejść na mojego bloga i wypatrzyła, że mam 3 dzieci. Napisała maila z pytaniem o ich wiek i każdemu przesłała uroczy prezent. Dla dziewczynek białe czapeczki z mięciutkiej wiskozy (tkanina naprawdę cudowna w dotyku) z aplikacjami myszki Minnie. Żałuję, że nie udało mi się zrobić dziewczynkom zdjęcia w czapeczkach, bo na modelkach wyglądają one jeszcze ładniej. Mama zadowolona, ale, co najważniejsze, same zainteresowane nie chcą teraz nosić innych.

IMG_8624

IMG_8626

A dla Mikusia kapcioszki z dresówki i na polarku. Miłe, ciepłe. Mikołąjek się co prawda nie wypowiedział na ich temat, ale nóżki mu nie marzną (a jest zmarzluch po mamusi), więc myślę, że i on jest zadowolony 😀

IMG_8627  Wszystkie rzeczy wykonane są bardzo starannie, z dbałością o szczegóły, nawet takie jak kształt dziurki w metce.

IMG_8629Prezenty bardzo mi się podobają, a Iza zadała sobie trud, aby je maksymalnie spersonalizować – dziękuję!!!

4 uwagi do wpisu “HEARTMADE…podaj dalej

  1. Pingback: Mój wkład w zabawę HEARTMADE | CAFE ATELIER

Skomentuj

