Dear Jane rząd B – cały (prawie)

Ostatnio pochłonęły mnie małe projekty i ciuszki dla moich dzieci – w końcu wstyd byłby gdyby mama umiejąca szyć (w miarę) nie szyła swoim dzieciom. Z tego powodu moja baby Jane powolutku się szyje. Stwierdziłam jednak, że nie ma pośpiechu – nie jestem typem zbyt cierpliwym i lubię widzieć efekty mojej pracy szybko, więc czas staram się dzielić pomiędzy projekty krótko i długoterminowe. Oto kolejny rząd – B prawie cały. Brakuje tylko bloku B11 bo mnie zdenerwował, popsuł się i postanowiłam zrobić do niego drugie podejście za jakiś czas – jak mi przejdzie złość 😀

IMG_8591

Znalazłam swój sposób na przyszywanie aplikacji. Ponieważ robię to maszynowo wymyśliłam sobie obszywanie ściegiem ozdobnym, takim obrębiającym – efekt mi się bardzo podoba, a ścieg ten maskuje niedociągnięcia (w przeciwieństwie do zwykłego prostego).

Skomentuj

