Dresówka po raz pierwszy

Dresówka  jest ostatnio wszechobecna, niektórym się już przejadła, ale ja nie miałam jeszcze okazji niczego z niej uszyć. Kiedyś musi być ten pierwszy raz, więc oto nadszedł i na mnie. Popełniłam takie 2 tuniko-sukienki dla moich księżniczek z niebieskiej melanżowej dresówki. Wykrój własny na podstawie bluzki i tuniki starszej córki. Z przodu naszyta aplikacja z dzianiny punto. Fason z tyłu troszkę dłuższy.

IMG_8579

Podobają mi się, bo można je nosić do legginsów (jak na zdjęciu) albo po prostu do rajstop. Chociaż już teraz różne rzeczy inaczej bym uszyła 🙂 Trening czyni mistrzem, a ja już planuję kolejne uszytki – dzianinowe sukienki, piżamki i spodnie – materiały już w drodze.

Jedna uwaga do wpisu “Dresówka po raz pierwszy

  1. Pingback: Świąteczna dzianinowa sukienka | CAFE ATELIER

Skomentuj

