Mała modyfikacja planu

Mój noworoczny plan ambitnie zakładał, że będę szyła 20 bloków DJ miesięcznie. Plan był dobry (1 blok w każdy dzień roboczy), ale realizacja okazała się trudniejsza. Do tej pory najczęściej szyłam wieczorami, gdy mój S. usypiał już dzieci. Odkąd na świecie pojawił się mój najmłodszy Skarb stało się to niemożliwe – Skarb ma kolki i całe noce płacze – korzystam więc z tego, że i on usypia ok. 20 i spokojnie śpi do 24 i sama wtedy śpię. Od 24 do ok. 5:45 na zmianę karmię go i bujam żeby nie płakał, więc wykorzystuję chociaż ten czas snu do północy – podobno jest najzdrowszy 😀 Takie uroki macierzyństwa.

Modyfikacja mojego planu bierze poprawkę na różne nieprzewidziane sytuacje i zakłada szycie 1 rzędu (czyli 13 bloków) na miesiąc. Jest to bardziej realne, nie powoduje frustracji (bardzo denerwuję się, gdy nie mogę zrealizować założonego planu), ale niestety wydłuża finalizację DJ do 17 miesięcy. Może to i dobrze – w przerwach między dłubaniem tych malutkich bloków szyję różne obrazki ze skrawków. Ptaszka w klatce pokazywałam ostatnio, niedługo zaprezentuję kolejny, nad którym obecnie pracuję.

A oto 3 kolejne bloki. Rząd A udało mi się skończyć w lutym – zgodnie z nowym planem. Teraz jestem w połowie rzędu B, ale dziś pokażę tylko pierwszy blok, gdyż reszcie nie zdążyłam zrobić zdjęcia.

A12

A12

A13

A13

B1

B1

Jedna uwaga do wpisu “Mała modyfikacja planu

  1. Plany są potrzebne, aby mieć możliwość ich modyfikacji zgodnie z aktualnymi potrzebami. Dbaj przede wszystkim o swoje zdrowie i możliwość odpoczynku, bo najgorsze, co może być dla takiego maluszka to chora mama. Życzę dużo zdrowia i chwil odpoczynku , czyli regeneracji sił.

    Lubię to

Skomentuj

