W złotej klatce

Siedzenie w domu z płaczącym maluchem ma swoje nieoczekiwane plusy – kiedy maluszek płacze i trzeba go bujać mogę drugą ręką bezkarnie siedzieć w internecie, bo nie znoszę bezczynności. Ostatnio zachwyciłam się pracami Bożeny Wojtaszek. Korzystając z siedzenia w internecie przejrzałam calutki jej blog – do samego początku. Zainspirowało mnie to do tworzenia własnych obrazków. Tym razem powstał ptaszek w złotej klatce – może nie dosłownie, ale złota klatka też jest. Ptaszek jest powtórzeniem wzoru z paska tkaniny, uszyty z wielu malutkich „piórek”. No i udało mi się na obrazku wypikować pióro – takie, z którego jestem zadowolona.

IMG_8553

IMG_8556

4 uwagi do wpisu “W złotej klatce

  1. Pingback: Mała modyfikacja planu | CAFE ATELIER

Skomentuj

