Drugie spotkanie z Dear Jane (DJ)

Pora na drugie spotkanie z moim projektem na 2015 rok. Kolejne bloki rzędu A – uszyte już 2 tygodnie temu, ale z uwagi na pobyt w szpitalu z moim najmłodszym Skarbem, wstawiam dopiero dziś. Szyję je na podstawie bloga http://thatquilt.blogspot.com/ z pewnymi własnymi modyfikacjami, dotyczącymi głównie aplikacji. Nie miałam do tej pory do czynienia z aplikacjami i ich ręczne naszywanie nienajlepiej mi wychodzi (wystarczy spojrzeć na blok A3 w poprzednim pocie dot. DJ), dlatego zdecydowałam się na aplikacje naszywane maszynowo. Efekt mi się podoba, więc już chyba tak zostawię.

A7A7

A8

A8

A9

A9 – mój ulubiony z tej partii – bardzo podobają mi się takie maleńkie bloki szyte metodą paper piecing

A10

A10

A11

A11

Nadal nie wszystko są idealne, ale przecież nie o to (tylko) chodzi. Dla mnie najważniejsza jest frajda z szycia. No a przy okazji ćwiczę cierpliwość i dokładność – trening czyni mistrzem – ostatnie będą już z pewnością idealne 🙂

Skomentuj

