Sampler – narzuta na drutach

Przyszła pora na prezentację pracy, której zrobienie zajęło mi 4 lata. Oczywiście nie ciurkiem – były wzloty i upadki, okresy wytężonej pracy i dłuuuuuugie przestoje…ale nareszcie się udało. I to paradoksalnie dzięki temu, że urodził się mój Maleńki Człowiek i nie mam tyle czasu na szycie co wcześniej. Narzuta składa się z 90 kwadratów o boku ok. 15 cm. Ostatnie kwadraty dziergałam w szpitalu. Poprzednie 3 tygodnie zszywałam, obrębiałam i pikowałam. A oto efekt

IMG_8517 IMG_8519Są oczywiście pewne niedociągnięcia, ale to była narzuta, na której uczyłam się nowych ściegów i poznawałam możliwości 🙂 Część kwadratów pochodzi z moich początków, stąd ich brak doskonałości. Kolejne kwadraty przynosiły widoczne postępy.

2 uwagi do wpisu “Sampler – narzuta na drutach

  1. Super! Też chcę! Planuję nauczyć się robić na drutach i spróbować też zrobić narzutę. Jakich drutów używałaś? I jakiej włóczki? W sensie składu i grubości? Pozdrawiam

    Lubię to

Skomentuj

