Wspólne szycie z Silesian Quilt

Bardzo lubię różne zabawy we wspólne szycie bloków, typu quilt along czy block of the month. Po pierwsze bardzo często są wtedy prezentowane różne ciekawe projekty, po drugie mnie osobiście motywuje takie szycie w grupie, a po trzecie uszyć jeden blok na tydzień czy na miesiąc to nie jest duży wysiłek, a efekty często niesamowite. No i w grupie raźniej – można podpatrzeć jak inni podchodzą do danego „tematu” wymienić myśli, uwagi, poradzić się. Dlatego bardzo entuzjastycznie podeszłam do wspólnego szycia z Małgosią Lehmann dużej patchworkowej narzuty. Szczegóły można znaleźć tu.

Po pierwsze postanowiłam, że tym razem muszę uszyć narzutę na łóżko dla siebie – dzieci już obszyte. Wybór kolorów nastręczał trochę trudności. Spodobało mi się ostatnio połączenie różowego (konkretnie fuksji) z czekoladowym brązem. Nigdy nie przepadałam za brązami i beżami, ale to połączenie jest takie „słodkie” – czekoladowo-cukierkowe, że zapragnęłam sobie coś w tych kolorach uszyć. Tylko problem polegał na tym, że nijak mi nie pasowało do kolorystyki pokoju. Koniec końców poradziłam się naszego rodzinnego eksperta ds. estetyki, czyli mojej siostry i pomogła wybrać mi tkaniny pasujące do pokoju i do całego projektu.

Mój quilt będzie dwukolorowy – szaro-zielony. Powinno to dobrze komponować się z zielono-limonkowymi zasłonkami i moimi nowymi Cotton Ball Lights wygranymi w konkursie, których jeszcze nie zdążyłam zamontować 😦 Tak więc dziś prezentuję pierwszy uszyty z Małgosią blok.

IMG_8433

Szczegóły jak go uszyć można znaleźć tu:

cz. 1

cz. 2

3 uwagi do wpisu “Wspólne szycie z Silesian Quilt

  1. SUPER! Bardzo się cieszę, że zachęciłam Cię do zabawy. Jeszcze bardziej, że uszyłaś 😀 Trzymam mocno kciuki, byś wytrwała do końca 🙂 Będę czekać niecierpliwie na kolejne uszyte przez Ciebie bloki i na całość oczywiście 🙂

    Lubię to

  2. Pingback: Letnia soczysta narzuta | CAFE ATELIER

Skomentuj

