Tym razem patchwork na drutach

Ten kocyk przeleżał w pudle od wiosny, czekając aż pokażę go światu. Trochę o nim zapomniałam, ale ostatnio robiłam gruntowne porządki w rękodzielniczych akcesoriach i na niego trafiłam, postanowiłam wyjąć i zacząć używać. Zarówno wzór kocyka jak i włóczka pochodzi z magazynu Robię na drutach z kolekcji Hachette. Zaczęłam go prenumerować bardzo dawno temu (chyba już ze 4 lata), ale robię go na raty. Tzn. robię główny projekt, składający się z 90 kwadratów o wymiarach ok. 15 cm. Ten prezentowany dziś jest mniejszy – 30 kwadratów o boku 15 cm, podszytych polarem (taka moja fanaberia) i obrębiony na szydełku.

IMG_8426Z głównego projektu zostało mi „tylko” 15 kwadratów, więc jest szansa, że w tym roku skończę 😛 Zwłaszcza, że ostatnio wieczorami nie mogę szyć, bo bolą mnie plecy, a robótkę na drutach mogę robić nawet przed telewizorem, siedząc wygodnie.

Skomentuj

