Domki metodą paper piecing

O paper piecing przeczytałam latem na blogu Karoliny Bąkowskiej. Zabrakło mi wtedy trochę czasu, żeby wziąć udział w organizowanym przez nią QAL, ale po mojej przygodzie ze świątecznym projektem postanowiłam dokończyć rozpoczętą wówczas pracę. Projekty bardzo mi się spodobały, dlatego miałam sporo motywacji na ich skończenie. Chciałam to zrobić jeszcze w starym roku, ale miałam drobny poślizg i całość skończyłam wczoraj.

IMG_8421

Dodam, że jak znalazłam panel z domkami i tkaninę w kolorze nieba, wiedziałam od razu, że wykorzystam je w tym quilcie. Ramkę przepikowałam w kratkę, same domki w szwach, tło wokół 2 domków to lot trzmiela, wokół 2 pozostałych – kamienie. Po pikowaniu płatka śniegu bardzo spodobał mi się ten motyw wypełnienia tła.

IMG_8422

IMG_8423

Niestety ostatnie zbliżenie domku wyszło nieostre, więc nie wrzucam.

IMG_8424

Jedna uwaga do wpisu “Domki metodą paper piecing

  1. Pięknie by wyglądały takie poduchy na bialutkich, lekko postarzonych drewnianych meblach… Sama przyjemność;) Może sama kiedyś spróbuję coś takiego wydziergać jak się znudzę biżuterią? 😉 Powodzenia!

    Polubienie

Skomentuj

