Last minute Christmas QAL cz. 2

Ponieważ postanowiłam wziąć udział w świątecznym wyzwaniu z Julianną Gąsiorowską, o czym pisałam w poprzednim poście, przez ostatni tydzień (a w sumie to już chyba przez ostatnie 2 tygodnie) nie robię nic innego (tzn w wolnym czasie) niż szycie bloków PP. Nie będę się więc nadmiernie rozwodzić – po prostu powiem tylko, że uszyłam 4 kolejne (razem to już 7, zostało 5). Oto one:

IMG_8401Tkaninę na konika miałam gładką, więc z tłem postanowiłam „zaszaleć”, przy okazji ćwicząc kolejny raz pikowanie meandrami (na zdjęciu słabo widać).

IMG_8408

Z gwiazdy jestem zadowolona – pierwsza próba trochę ambitniejszego wypikowania tła wyszła wg mnie nie najgorzej jak na pierwszy raz. Jedyne co zaznaczyłam sobie w głowie to zmiany na przyszłość to zszywanie kawałków tła granatową nicią, a nie białą, jak samą gwiazdę.

IMG_8407

Aniołek jest kolorowy i ma dużo detali – dałam mu więc białe tło – co za dużo to niezdrowo, więc bardziej wzorzyste lub kolorowe byłoby chyba przerostem formy nad treścią. Planuję jeszcze wyhaftować aniołkowi buzię i oczy, ale haftowanie nie jest moim ulubionym zajęciem, więc zostawiam to sobie na później. Zdjęcie kiepsko oddaje oryginalne kolory, ale robiłam przy sztucznym świetle. Może uda mi się to naprawić jak będę robić zdjęcie całości, jak już skończę.

IMG_8406

Moje dzisiejsze dzieło czyli świeczki. Tło gładkie, więc wypróbowałam „lot trzmiela” z gwiazdkami – trochę zainspirowałam się obrazkami z internetu, ale sposób wykonania to już moja inwencja – najpierw wypikowałam same gwiazdki, a potem łączyłam je „trzmielem”. Widać, że rękę mam jeszcze trochę niewprawną, ale podobno trening czyni mistrzem 🙂

Skomentuj

