Quilt dla sówki-mądrej główki

Jak ostatnio pokazywałam narzutę dla starszej córki (4) to wspominałam, że każde z dzieci jest inne. Starsza to taka dama i księżniczka, młodsza (2,5) to mały wszędobylski pirat. Jest bardzo ciekawa świata i bystra. Zaryzykuję stwierdzenie, że pamięć ma lepszą niż ta starsza, chociaż mniej się jeszcze przecież umie komunikować. No więc dla mojej małej sówki mądrej i bystrej główki postanowiłam uszyć narzutę, a jakże – z sową i innymi leśnymi zwierzętami. Sama narzuta nie jest skomplikowana. Składa się z 9 prostokątnych bloków.

IMG_8390Dużym wyzwaniem było dla mnie pikowanie takich dużych rzeczy, nie jest więc ono skomplikowane. Nauczyłam się jednak bardzo dużo i myślę, e na przyszłość pewne rzeczy zrobię inaczej. Pikowałam tylko przez 2 warstwy (wierzch i ocieplinę). Zszyłam po lewej stronie i przestębnowałam ok. 2 cm od brzegu.

IMG_8391

Cała narzuta ma wymiar 100×150 cm, taki jak łóżko Maji. Od spodu podszyta jest minky w kolorze lila, w środku ma ocieplinę 200 g

. IMG_8392

IMG_8393

Skomentuj

