W wolnej chwili

Wolnych chwil ostatnio mam bardzo mało, za to bardzo dużo obowiązków. Ktoś mi ostatnio powiedział, że nic dziwnego skoro mam dwoje małych dzieci i trzecie w drodze. Ja jednak jestem przyzwyczajona do dużej ilości zajęć, które lubię sobie zaplanować i rozplanować, ale z tym ostatnio właśnie ciężko jest – raz że pogoda taka jakaś jesienna 😀 dwa, że końcówka ciąży daje się we znaki (zmęczenie i jakaś taka ogólna ociężałość – ciekawe skąd?), a trzy to chyba sama wyszukuję sobie wymówki, żeby czasem poleniuchować.

W nielicznych jednak wolnych chwilach szyję to i owo. Głównie kończę świąteczne prezenty dla rodziny. I tak np. dla siostrzeńca – zapalonego piłkarza lat 8 uszyłam poszewkę na poduszkę. May patchwork z bawełnianej dzianiny i minky. Żeby minky się nie strzępiło całość szyłam ściegiem bieliźnianym.

IMG_8263

A dla mojej siostry, która niedawno otworzyła firmę cukierniczą „Słodkie babeczki” uszyłam słodki fartuszek. Zastanawiałam się, czy nie wyhaftować (ręcznie) napisu na górze „Słodka babeczka”, ale zobaczę jak mi czasu do świąt wystarczy.

IMG_8303

Za to dla siebie na rosnący brzuszek uszyłam pierwszą w życiu sukienkę. Model od razu mi się spodobał (model 38 z Anny 3/2014), więc zamówiłam materiały i postanowiłam spróbować. Jestem bardzo zadowolona z efektu – brzuszek się mieści, a model mi się podoba, więc i po ciąży będę mogła w nim chodzić. Co prawda zakładki w spódnicy założyłam w odwrotną stronę, ale nie wiem czy ktoś zauważy 😛

IMG_8305

Na koniec pokażę jeszcze pracę, którą wykonałam już miesiąc temu, ale nie miałam okazji się nią pochwalić. To podkładka wg wzoru log cabin wykonana na warsztatach Szkoły Patchworku podczas spotkania grupy Warszawa Szyje.IMG_8172IMG_8171

Jedna uwaga do wpisu “W wolnej chwili

  1. Pingback: Świąteczna dzianinowa sukienka | CAFE ATELIER

Skomentuj

