Prezent dla mojej księżniczki

Każde z moich dzieci jest inne. Niby 2 dziewczynki, niby te same geny, niby nieduża różnica wieku, a jednak inne. Starsza to taka mała dama. Lubi się stroić – draka jak do przedszkola chcę założyć jej spodnie. Mówi, że jest księżniczką i chodzi na balet. młodsza to taki mały, ciekawy świata „pirat” – wszędzie jej pełno, niczego się nie boi. Jest wyjątkowo sprytna i ma bardzo dobrą pamięć. Jaki będzie ich braciszek jeszcze nie wiem, ale z pewnością będzie jeszcze inny 😀 Dla każdego z dzieci na prezent gwiazdkowy postanowiłam uszyć kocyk-narzutę na łóżko. Dla każdego inną, ale pasującą do ich charakterów i tego co lubią. Kocyk dla nienarodzonego pokazałam już jakiś czas temu (w jego przypadku kierowałam się raczej kolorem i tkaninami, które mi się podobały).

Dla starszej wiedziałam, że obowiązkowo musi być różowo (jej ulubiony kolor), muszą być księżniczki albo inne laleczki. To chyba tyle z „wymogów” jakie sobie postawiłam komponując moje dzieło. A oto efekt. Mam nadzieję, że małej księżniczce się spodoba, ale o tym dowiem się dopiero za miesiąc.

IMG_8258

Kocyk ma od spodu różowe minky a w środku ocieplinę poliestrową.

IMG_8259

ąIMG_8260

IMG_8261

. IMG_8262

Skomentuj

