Pracowity tydzień

Przez ostatni tydzień niczego nie publikowałam, ale to dlatego, że tworzyłam 🙂 Uszyłam kilka drobiazgów, a w weekend byłam na warsztatach w ramach spotkania grupy Warszawa Szyje, ale o tym kiedy indziej.

To dodatki do kocyka minky z rekinami – poszewka na poduszkę i „miętolinka” z tasiemkami. Jedno i drugie ma od tyłu minky – jak kocyk.

IMG_8166

IMG_8168

IMG_8169

A to mała (ok. 40×40 cm) serweta na stół – prezent dla siostry, która jakiś czas temu urządziła swój pokój w odcieniach fioletu. Szkoda, że nie mogłam zrobić zdjęcia we wnętrzu gdzie będzie się prezentować, ale wtedy nie byłoby niespodzianki 🙂

IMG_8173

IMG_8180

Skomentuj

