„Porcelanowy” bieżnik

Świątecznych prezentów ciąg dalszy. Jak się ma 20 osób wśród najbliższej rodziny (takiej naprawdę naprawdę najbliższej) i chce się każdemu zrobić wyjątkowy handmadowy prezent, to trzeba wcześnie zacząć. Wczoraj uszyłam taki oto „porcelanowy” bieżnik, dosłownie ze skrawków różnych tkanin, których mam coraz więcej w swoim składzie. Docelowo planuję jeszcze dwa podobne (trojaczki?)…Zobaczymy.

Znalazłam w necie super tutorial w jaki sposób całkowicie maszynowo wszywać lamówkę. I wreszcie wyszła 🙂 Link tutaj. Tutorial naprawdę czytelny i dokładnie taki, jakiego potrzebowałam – nie jestem fanką szycia ręcznego.

A oto moje „dzieło”IMG_8126

I kilka szczegółów.

IMG_8128

IMG_8129

IMG_8130

Skomentuj

