Koc – narzuta rekiny z minky

Przygotowania do Świąt czas zacząć. Może się to wydawać wcześnie, ale ja lubię być przygotowana 😀 Mam tu przede wszystkim na myśli prezenty. Najbliższą rodzinę mam sporą (chyba ze 20 osób), więc wydatków jest zawsze dużo i lubię je rozłożyć w czasie.Poza tym zawsze chcę, aby prezenty były przemyślane – coś co danej osobie się spodoba, pasuje do niej, jest jej potrzebne. Nie znoszę zostawiać takich spraw na ostatnią chwilę, bo wydaje mi się wtedy, że nie poświęcam temu wystarczająco dużo uwagi.

Od kilku już lat prezenty ode mnie to przede wszystkim prezenty wykonane własnoręcznie. W zeszłym roku robiłam zestawy specjalnych świątecznych przetworów, w tym postawiłam na rękodzieło. Zaczęłam od patchworkowych kocyków dla każdego z moich dzieci. Trochę niesprawiedliwie, bo pierwszy kocyk powstał dla dziecka, która dopiero się pojawi na świecie, ale na swoje usprawiedliwienie mogę tylko powiedzieć, że wg. planów jest on najmniejszy, od niego więc postawiłam zacząć.

IMG_7971

Oto koc/narzuta dla Mikołaja. Tkanina w rekiny z Robins Patchwork, a od spodu minky.

IMG_7969

W środek dałam cienką ocieplinę poliestrową (100 g). Chciałam, żeby kocyk był pikowany, więc dałam dodatkową warstwę cienkiej bawełny (nie chciałam pikować przez minky). Pikowałam więc przez 3 wartswy – patchork, ocieplinę i cienką bawełnę.

Nie wychodzi mi jeszcze za estetycznie przyszywanie lamówek, więc tylko zszyłam całość razem z minky i przefastrygowałam wzdłuż brzegów.

IMG_7973

 

2 uwagi do wpisu “Koc – narzuta rekiny z minky

  1. Pingback: Prezent dla mojej księżniczki | CAFE ATELIER

Skomentuj

