Patchworkowo-paprykowo

Gdy postanowiłam pochwalić się swoją ostatnią pracą zaczęłam się zastanawiać jak ją nazwać. Z pewnością jest to patchworkowo-paprykowe, ale co? Najpierw pomyślałam, że bieżnik, ale bieżnik kojarzy mi się z czymś długim, a nie kwadratowym. Obrus też nie, bo za małe (ok. 50×50 cm)…chyba ostatecznie powinna być serweta na stół, ale serweta kojarzy mi się z czymś delikatniejszym, wykonanym na szydełku, albo z haftowanym…Ostatecznie nie wiem jak nazwać to coś do położenia na stole.

IMG_7954

Tkanina był to jeden z moich „przydasiów”, który bardzo spontanicznie kupiłam przez Internet, bo spodobał mi się i był w atrakcyjnej cenie 😀 Od razu wiedziałam, że zrobię z tego coś na stół…czekałam tylko, aż wpadnę na jakiś wzór i schemat. Wzór sam w sobie może nie jest skomplikowany, ale uważam, że tkaniny są dosyć wyraziste, nie potrzeba więc było „szaleć” z wyszukanym wzorem. Poza tym cały czas się uczę, więc nie chcę też przesadzić ze stopniem trudności, żeby się nie zniechęcić w połowie, jak nie będzie mi szło.

IMG_7953

Przepikowany jest czerwoną nitką (może jednak powinna być biała?) i podszyty czerwoną gładką bawełną. Tylko cały czas problem sprawia mi szycie lamówki.

IMG_7949

 

IMG_7956

Skomentuj

